הפרשן אבי בלום: "גנץ המרוויח מהעימות בין גפני לדרעי וביבי"

    אייל ראובן No Comments on הפרשן אבי בלום: "גנץ המרוויח מהעימות בין גפני לדרעי וביבי"

    עו"ד אבי בלום ב"מהדורת הבוקר": "אי אפשר לעבוד על גפני באיומים, כי הוא מחזיר. נתניהו הסביר לו את האסטרטגיה, ונראה שהוא מקבל. צריך לזכור: בכל מערכות הבחירות איבדנו את המנדט ה-61 בגלל אנשי הציונות הדתית. מי שיכול לפגוע בגוש זה לא החרדים, רק הם ומלחמותיהם הפנימיות"

    צילום: קול חי
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן עוה"ד אבי בלום שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי), והתייחס לסערות סביב התבטאויותיו של יו"ר דגל התורה. "מי שמרוויח מהעימות בין גפני לדרעי וביבי – זה בני גנץ. יש שני מנדטים שעברו אז מהליכוד לתקווה חדשה וחונים היום בכחול לבן. אגב, צריך להזכיר שגנץ היה לרעתנו בכל הנושאים הקשורים לחרדים".

    הוא הוסיף והתייחס לאותם מנדטים: "החבר'ה האלה לא יצביעו ללפיד, אבל הם אומרים שאם גנץ וסער יקימו ממשלה והם יצרפו את החרדים זה לא נורא. משם התחיל העימות".

    לצד זאת, בלום מנה סיבות נוספת לצעדיו של גפני: "לגפני היה מהלך שלא לשים את החרדים על הגריל בבחירות הנוכחיות ובינתיים זה עובד. זה גם לא סוד שלכל אורך הדרך גפני לא מאוד אהב את ההיצמדות של דרעי לנתניהו.

    "אתמול נתניהו ישב גם גפני וארוכות ואמר לו אל תדבר איתי על היום שאחרי, בוא תעזור לנו להגיע ל-61, זה גם אינטרס שלך. אם לא נגיע לזה כל אחד יעשה את החושבים שלו. אני חושב שנראה מעכשיו שיח יותר דבוק בנתניהו. אי אפשר לעבוד על גפני באיומים, כי הוא מחזיר, אבל נתניהו הסביר לו את האסטרטגיה, והיה נראה שהוא מקבל".

    בהמשך אמר בלום: "בכל מערכות הבחירות איבדנו את ה-61 בגלל הציונות הדתית. מי שיכול לדפוק את הגוש זה לא החרדים בסוף אלא הציונות הדתית".

    ביחס למשפטו של נתניהו, אמר: "נתניהו חותר לעסקת טיעון כשהמגף על הראש של הפרקליטות, מה שהיא בדרך כלל עושה לאחרים".



    0 תגובות